Naše služby jsou velice specifickým oborem, řešení úspor provozních nákladů v dopravě je velice obsáhlé téma. Kontaktujte náš tým profesionálů, individuálně sestaví návrh na spolupráci.
Pokusíme odpovědět na vybrané otázky, na které se nejčastěji ptáte.
- Co tedy vlastně děláte?
Zabýváme se snížením provozních nákladů v autodopravě se zaměřením na PHM. Dokážeme provést optimalizaci software v řídící jednotce motoru s úpravou točivého momentu. K tomu pracujeme se systémy sledování provozu vozidla a činnosti řidiče, v případě potřeby jeho dovednosti zvýšíme odborným výcvikem. Doprovodným výsledkem po školení řidičů hospodárné jízdě je výrazný násladný pokles nákladů spojených se servisem brzd a pneu.
- O kolik mi klesne spotřeba PHM?
Spotřeba PHM odpovídá značce, modelu s použitým motorem a zásadním způsobem do ní vstupují zkušenosti a dovednosti řidiče. Samozřejmě vliv na spotřebu má i náklad a trasa. V případě provedení úpravy softwaru a vyškolení řidiče lektorem hospodárné jízdy s podporou telematiky jízdního stylu, je garantovaná úspora 5%. Průměrný pokles spotřeby PHM hlášený našimi zákazníky je z dlouhodobého hlediska kolem 8%. Výjimkou není pokles o 15% u vozidel s vysokou tonáží.
- Proč to nedělá přímo výrobce vozidel?
Dělá, výrobce vám nabídne před nákupem vozidla u jednoho modelu více výkonových variant. Záleží na Vás, kterou variantu si vyberete a zda si za ni připlatíte. Po uvedení do provozu vozidla již úpravu výrobce nenabízí. Při změně podmínek provozu (trasa/tonáž) nemusí být univerzální SW dostačující a vzrůstá význam našeho vyladění palivové mapy daného vozidla dle konktrétních podmínek a v rozsahu úprav motorů výrobcem.
- Nezničí mi to motor?
Ne. Naše úprava nemá negativní vliv, protože pracujeme zpravidla s originálními daty výrobců vyšší výkonové řady, využíváme vyššího krouticího momentu v nižších otáčkách a celkově nižšího počtu pracovních cyklů.
- Jak dlouho to trvá?
Samotná doba úpravy je individuální dle značky a modelu vozidla, zpravidla od 1 – 4h.
- Nepoznají úpravu software v servise?
Značkové servisy hledají závady motorů v jiných EEPROM jednotkách (pamětech), než je upravený software s palivovou mapou. Upravený software jim zpravidla nebrání v řešení aktuálních závad na vozidle.
- Co na to stanice měření emisí před STK?
Všechny naše softwarové úpravy prošly při počátečním vývoji naší zkušebnou emisí a splnily požadované emisní limity.
- Jaké budou nové parametry motoru?
Všechny nové modely vozidel s příchodem na trh procházejí při naší úpravě výkonovou zkušebnou s výstupním grafem. I vaše vozidlo lze při úpravě změřit před a po úpravě s grafem výkonu a krouticího momentu.
- Nepřijdu úpravou software o záruku?
Softwarové úpravy provádíme výhradně na vozidlech po záruce.
- Co když mi v servisu přehrají software?
Software vozidla opět upravíme v naší dílně zdarma. Při výjezdu technika hradíte jen náklady spojené s dojezdem k vám.
- Kolik to stojí?
Nic není zadarmo, až na naši mimořádnou nabídku. Naším cílem je spokojený zákazník a proto máme již řadu let připravenou možnost vyzkoušet naše úpravy software na jeden měsíc ZDARMA. Rádi bychom Vám dokázali uspořit PHM v dlouhodobém hledisku a již za první měsíc od úpravy software na Vašem vozidle lze vyčíslit pokles nákladů za palivo. Pro zjištění ceny úpravy software nás prosím kontaktujte.